Återvändo av läslust?

Jag hoppas verkligen att jag återfår min läslust. Ibland sitter jag och fantiserar om att läsa böcker, men sen kommer jag inte till kritan.. Så, nu har jag valt att återgå till lite "gladare" böcker. Det har varit så mycket seriös litteratur i skolan, ibland har jag verkligen uppskattat de, men jag har fått en annan syn på läsningen. Jag ser den inte längre som glad, lättsam, feel-good, drömma sig bort.. För att ändra på det har jag bestämt mig för att jag har läst "fel"sorts böcker och har nu återgärdat det ;-) Jag läser nu om några böcker som jag läste i början på min läs-karriär-hobby, och det går som en dans!
Dessutom såg jag maaaassor av böcker hon min syster som jag glömt att jag läst, så nu åker det upp ytterliggare 15-20 titlar i min "har läst" hög, dock kommer jag inte ihåg när så de åker in i "nån gång" inlägget..

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0