Böcker jag läst 2/2 2013

Yeeey, som det tycks vara nu så HAR min läslust återvänt! :-D :-D Har läst 4 böcker bara på 1 ½ vecka (varav en av böckerna egentligen är tre böcker, så jag har läst 6 böcker egentligen ;-) )
 
Sista chansen - Marian Keyes (igen)
Å andra sidan - Marian Keyes (igen)
Soul Screamers vol 1 (eng) - Rachel Vincent
(My soul to lose)
(My soul to take)
(My soul to save)
Nya kontakter - Sophie Kinsella
The Light Fantastic (eng) - Terry Pratchett
Mig äger ingen - Åsa Linderborg
Häxkonster - Terry Pratchett
The Rest of the Robots (eng) - Isaac Asimov
Döden i dina ögon - Rachel Ward
Soul Screamers vol 2 (eng) - Rachel Vincent
(My soul to keep)
(My soul to steal)
(Reaper)
The Caves of Steel (eng) - Isaac Asimov
Origin (eng) - Jennifer L. Armentrout
Beautiful disaster (eng) - Jamie McGuire
Soul Screamers vol 3 (eng) - Rachel Vincent
(If I Die)
(Never to Sleep)
(Before I Wake)
Innan dagen gryr - Maggie Shayne
Walking Disaster (eng) - Jamie McGuire
Stage dive 1; Lick (eng) - Kylie Scott
En oväntad semester - Marian Keyes (igen)
Flood (eng) - Stephen Baxter
 
 
  •  1/9; Snittet ligger på 1 bok/vecka, men nog tusan ska jag ge mig än att öka det ännu mer ;-)
  • 10/10; Haha, snittet är nu 1,3 bok/vecka!!
  • 30/11, hmf, "Lick" var så seeeeg då drog nog ned mitt snitt rejält.. Få se om jag lyckas ta igen det ;-)
 
 
Jag finns också på Goodreads, där får böckerna även betyg :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0