Feber - Maggie Stiefvater

Jag la just ifrån mig boken och jag säger bara "åhhhh...."
 
Feber - Maggie Stiefvater, ?? sid
 
Det är den andra delen, första delen hette "Frost" och den älskade jag.
vissa böcker är bara underhållning, andra böcker de berör. 
Denna boken tillhör den andra kategorin.
 
Skitbra, rekomenderas varmt! Inte så tjock så den går fort att läsa, denna läste jag på två dagar och det ska komma en sista, tredje bok! Oj vad jag längar.
 
Boken är skriven från flera olika karaktärer, den är intressant och spännande. Framför allt är det två huvudkaraktärer, de är även med i första boken. Kärlek när den är som intensivast, att inte ta något förgivet, att leva i en kropp som inte är en egens att behålla, det är nog böckerna i ett nötskal.
LÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0