Just nu: Triologin "Dark Visions"

Jag har just lagt ifrån mig boken med samlingstiteln Dark Visions,
den innehåller tre böcker skrivna av L.J. Smith
-The strange power
-The possessed
-The passion
tot 732 sidor
*****
 
Boken har jag lånat av syrran och den är skriven på engelska.
 
Kul att läsa på engelska, det är ingen större skillnad än svenska, efter en liten stund flyter man med i texten och de mentala bilderna kommer precis som vanligt. Det var två ord jag var tvungen att kolla upp översättning på, jag kände mig trygg i att jag visste vad de betydde men samtidigt tyckte jag att det verkade så konstigt att de var i det sammanhanget, men mycket riktigt, det var så..
 
Denna bok var ingen höjdare, första delen gick bra, andra seegt och den sista tvingade jag mig igenom, nä, nog har L.J. Smith gjort bättre ifrån sig än i dessa..
 
Nu vidare på andra böcker som bara står och väntar på mig, jag ville bara avsluta denna först, och tillsluuuut gjorde jag det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0