Just nu: Krigarhjärta

Jag läser just nu en bok som är del ett i en triologi "Blodsarvet".

Henrik Larsson; Krigarhjärta (2009), 570 sidor.  




Jag valde att läsa denna bok efter att jag sett den i bokhandeln och tyckte den såg lockande ut.
De första 30-40 sidorna var jag skeptisk, den var nära att bara bli liggande men då jag har förbjudit några biblioteksbesök samt beställningar från Adlibris tills jag matat bort några av de böckerna jag redan har hemma, så var det bara att försöka lite mer..
Och den tog sig!
Det blev lättare och lättare att hänga med och jag ville ta reda på karaktärernas livsöde.

Hittils har jag matat av drygt 200 sidor idag och jag kommer inte somna förrän ögonen gör ont eller tills jag avslutat boken idag.. 


Det finns flertalet böcker som jag vill beställa på adlibris eller låna på bibblan, mycket svårt att hålla sig i kragen! 
De böcker jag planerar att läsa strax efter denna är:
Jonas bok - Eden Maguire
Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
Dark Visions - L.J Smith (eng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0