Nytt år, nya böcker!

Jag är fullt medveten om att det är ingen som läser denna bok, men faktiskt gör det ingenting, den är mest för mig själv. Det är för att jag vill ha koll på vad jag läst och när. Så hur blev det förra halv-året, jo, jag drog ju ner min läsning rejält. Inte för att jag är less och läsa elr så utan helt enkelt att jag börjat plugga på universitetet och har helt enkelt inte haft tid att läsa. De noveller jag läst för skolan har också kommit med i listan men den andra studentlitteraturen kom inte med, så det är ett 10 tal böcker/texter till som jag läst. Men jag anser inte att de får vara med i listan. Så, 16 böcker på 6 månader blir: 0,6 böcker i veckan. Förra halvåret låg det på 0,8/vecka. Oj, jag hade egentligen trott att jag dragit ned snittet ännu mer, men jag har visst läst fler böcker än jag trott.. :-) Nå, jag tror dock att nästa år KOMMER dra ned snittet mera, men hoppas inte på det, jag älskar ju att få läsa och hoppas att jag snittar på 1/vecka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0