Böcker jag vill...

LÄSA och/eller ÄGA:
 

Mammutjägarna -
Jean M Auel
Stäppvandringen -
Jean M Auel
Nionde grottan -
Jean M Auel
De målade grottornas land -
Jean M Auel
Genom dina ögon - Stephenie Meyer
Glashuset - Rachel Caine
Om jag kunde drömma: Twilightsagan som serieberättelse Del 1 & 2 - Stephenie Meyer
Pandemonium - Lauren Oliver
Requiem - Lauren Oliver
För evigt - Maggie Stiefvater
 
BUBBLARE:
En hjärtformad ask - Joe Hill
Talismanen - Stephen King & Peter Straub
H.P. Lovecraft..
Isaac Asimov..
Abarat - Clive Barker
Illusionisten - John Fowles
-
(jag äääääälskar pocketar, de är så mjuka och händiga. jag älskar att finna bra serier och på grund av mina tvångstankar så om jag äger en okej bok som är en del av en serie så MÅSTE jag äga alla delar, oavsett vad jag tycker om dem)
 
 
Trackback
RSS 2.0