Böcker jag läst nån gång

Bitterfittan - Maria Sveland
En shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella
En shopaholic i New York - Sophie Kinsella
En shopaholic säger ja - Sophie Kinsella
En shopaholic får en syster - Sophie Kinsella
En shopaholic i väntans tider - Sophie Kinsella
Genom dina ögon - Stephenie Meyer
Odd Thomas - Dean Koontz
Alltid Odd - Dean Koontz
Broder Odd - Dean Koontz
Tid för Odd - Dean Koontz
När månen skiner - Dean Koontz
Midnatt - Dean Koontz
Vakande ögon - Dean Koontz
Den långa vägen ut ur helvetet - Marilyn Manson med Neil Strauss
Elsas mode - Sofi Fahrman
En förtjusande man - Marian Keyes
Änglar - Marian Keyes
Är det någon där? - Marian Keyes
En oväntad semester - Marian Keyes
Sushi för nybörjare - Marian Keyes
Den mekaniska katten - Torey Hayden
Den jag ville ha - Sheila O'Flanagan
Luftslott - Sheila O'Flanagan
Inte han! - Sheila O'Flanagan
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
Robinson Crusoe - Daniel Defoe
I en annan del av Bromma - Martina Haag
 
Karriär och köksbesvär - Sophie Kinsella
Borta bäst - Sara Kadefors
Den man älskar - Emily Griffen
När Lucy Sullivan skulle gifta sig - Marian Keyes
Där regnbågen slutat - Cecilia Ahern
Mina hemligheter - Sophie Kinsella
Jag, jag, jag - Unni Drugge
Bedragen - Katerina Janough
Mossvikenfruar: Chansen - Emma Hamberg
Trackback
RSS 2.0